تیم تخصصی نیک اندیشان با دارا بودن بالغ بر ۳۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و صنعت همواره از سال ۱۳۶۵ تاکنون مسیر پیشرفت و توسعه را پشت سر گذاشته است. گروه صنعتی نیک اندیشان در ابتدای کار فعالیت خود را با نام درخشان فتحی زاده آغاز کرد. در سال ۱۳۹۰ با ترسیم افق‌ها و اهداف جدید در مسیر توسعه، این گروه صنعتی با نام نیک اندیشان به ادامه فعالیت خود پرداخت.

مشتریان ما می توانند از طریق مراجعه حضوری، سفارش تلفنی و یا وبسایت اینترنتی ما، محصولات مورد نیاز خود را سریعاً تهیه کنند. تیم متخصص نیک اندیشان، همواره آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان گرامی است زیرا ما همواره در تلاش هستیم تا نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم.

ویژگی‌های برتر نیک اندیشان:

کیفیت بالای محصولات

دارای ضمانت کالا

رضایت بالای مشتریان

دارای سابقه دیرینه

حوزه تخصصی نیک اندیشان

گروه صنعتی نیک اندیشان به صورت تخصصی در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات گرمایشی مشغول به فعالیت حرفه ای است. در فصول سرد سال و روزهای زمستانی تامین گرمای منزل و محل کار خود را به تیم ما بسپارید. هیترهای کوره هوای گرم و هواکش‌های صنعتی پیشرفته از جمله مهم‌ترین تولیدات ما برای تجربه یک هوای دلنشین در فصول سرد و گرم هستند.

مزیت‌ها و تعهدات مجموعه نیک اندیشان

در طول سال‌ها فعالیت خود در پی این بوده ایم تا همیشه از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده کنیم تا بتوانیم پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود به بهترین شکل ممکن باشیم. اولویت ما شما مشتریان عزیز هستید و در تلاشیم تا تجربه خوبی را برایتان به یادگار بگذاریم. تیم با انگیزه و متخصص نیک اندیشان با افتخار آماده است تا در زمینه تجهیزات گرمایشی و صنعت فعالیت‌های گلخانه‌ای خدمات لازم را با یک کادر مجرب و متخصص به شما ارائه نماید.