گلخانه

مزایای استفاده از هیتر گلخانه

استفاده از هیتر گلخانه

هیتر گلخانه چیست؟

هیتر گلخانه، بخاری یا وسیله گرما سازی است که به کمک یک فن، گرما را به محیط گلخانه، هدایت می کند. درون هیتر یک کوره قرار دارد که از آن با عنوان آتش درون نیز نام برده می شود. گرما درون این کوره تولید می شود.

در هیتر گلخانه، هوای سرد توسط فن ها به بدنه هیتر دمیده می شود. این فرآیند سبب انتقال هوای گرم به گلخانه می شود. این تجهیز یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی بشمار می آید که در فصول مختلف برای تولید انواع محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. کشاورزان به کمک این تجهیز می توانند برای رشد محصولات خود، دمای لازم را فراهم نمایند. یکی از مزایای استفاده از هیترهای گلخانه ای این است که امکان تولید و عرضه محصولات کشاورزی در فصول مختلف فراهم می شود.

امروزه در سراسر جهان، تولیدکنندگان مختلفی محصولاتی همچون هیتر گلخانه ای تولید می کنند. تولید این محصول توسط شرکت های مختلف سبب  می شود که انتخاب یک هیتر با کیفیت برای کشاورزان دشوار باشد. گروه صنعتی نیک اندیشان با کمک مهندسان مجرب و متخصص از بهترین مواد اولیه بهره گرفته و انواع هیترهای گلخانه ای را در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

معرفی انواع هیتر گلخانه

در ساخت هیتر گلخانه ای از متریال هایی همچون آهن و استیل استفاده می شود. از این جهت می توان هیترها را به انواع هیتر گلخانه ای آهنی، هیتر آهنی- استیل و هیتر تمام استیل دسته بندی کرد. هیتر برقی گلخانه ای یکی از هیترهای کاربردی و پر استفاده بشمار می آید. از این هیتر با عنوان جت هیتر گلخانه نیز نام برده می شود.

جت هیتر در تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی، ظرفیت بالایی دارد. این تجهیز می تواند برای محیط مورد نظر، گرمای بالا با قدرت پرش زیادی را فراهم کند. نصب و راه اندازی جت هیتر برقی آسان است. این هیتر به دودکش نیازی ندارد. از دیگر مزایای جت هیتر این است که برای نصب، نیاز به فضای زیادی ندارد. استفاده از هیترهای گلخانه ای برای پرورش محصولات کشاورزی، امر با اهمیتی بشمار می آید.

انواع هیتر گلخانه ای در ظرفیت های مختلف در گروه صنعتی نیک اندیشان تولید می شوند. هیترهای این گروه با کیفیت بالایی تولید می شوند. این محصول توسط گروه نیک اندیشان با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می شود.

اهمیت استفاده از هواکش گلخانه

اهمیت استفاده از هواکش گلخانه

هیترهای تولید شده در گروه صنعتی نیک اندیشان چه ویژگی هایی دارند؟

انواع هیتر گلخانه ای تولید شده در گروه صنعتی نیک اندیشان دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی هستند. از جمله این ویژگی ها و مزایا عبارتند از:

  • فن های استفاده شده در هیترهای گروه صنعتی نیک اندیشان دارای کیفیت مناسبی هستند. طول عمر این فن ها بالا می باشد.
  • هیترهای تولید شده توسط این گروه، با انواع سوخت ها کار می کنند. همین امر یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول از گروه نیک اندیشان بشمار می آید.
  • در تولید بدنه هیترهای گلخانه ای نیک اندیشان از مواد ضد زنگ گالوانیزه استفاده می شود. استفاده از این مواد در ساخت بدنه هیترها سبب افزایش مقاومت آنها در برابر فشارهای آب و هوایی و آلودگی های محیطی می شود.
  • ترموستات های مختلفی که در انواع هیتر گلخانه ای تولید شده در گروه صنعتی نیک اندیشان بکار رفته اند، ایمنی این تجهیز را تضمین می کنند.
  • بهره گیری از استانداردهای بین المللی در تولید هیترهای گلخانه ای نیک اندیشان از مزایای این هیترها محسوب می شود. ارائه ضمانت نامه به مشتریان در هنگام فروش هیتر از دیگر مزایای هیترهای این گروه می باشد.
  • در ساخت تجهیزات داخلی هیترهای گروه نیک اندیشان از استیل ضد زنگ استفاده شده است. این امر سبب شده که طول عمر دستگاه ها افزایش پیدا کند و استحکام بالایی داشته باشند.
  • یکی از تجهیزاتی که در بارور شدن محصولات کشاورزی موثر است؛ کوره هوای گرم گلخانه ای می باشد. انواع مختلف این تجهیز با کیفیت بالا در گروه صنعتی نیک اندیشان تولید و به بازار عرضه می شوند.
  • استفاده از هیتر گلخانه ای تولید شده در گروه نیک اندیشان سبب اطمینان کشاورزان می باشد. با استفاده از هیترهای این گروه می توانید محصولات کشاورزی مرغوبی را در حجم بالا تولید و وارد بازار نمایید.

تولید هیتر و سایر تجهیزات گلخانه ای در شیراز

انواع هیتر گلخانه ای در حجم بالا توسط گروه صنعتی نیک اندیشان، تولید می شود. خرید و استفاده از این محصول کمک می کند تا برای محصولات کشاورزی خود در فصول سرد سال، گرمای لازم را تولید کنید. استفاده از هیترها سبب رونق بخشیدن به کشاورزی می شود.

هیترهای گلخانه ای و سایر محصولات تولید شده در گروه صنعتی نیک اندیشان، علاوه بر اینکه در اختیار کشاورزان شیرازی قرار می گیرند؛ به سایر استان های کشور نیز ارسال می شوند. این گروه شرایط لازم را برای دسترسی کشاورزان سراسر کشور به این محصول فراهم نموده است. محصولات این گروه در حجم بالا تولید شده و علاوه بر بازار داخلی در بازارهای خارجی نیز به فروش می رسند.

گروه صنعتی نیک اندیشان در ساخت انواع هیتر گلخانه ای و  تجهیزات مورد نیاز آنها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می کند. برای همه افراد این امکان فراهم شده است که بتوانند از راه های مختلف اقدام به خرید هیترهای گلخانه ای این گروه نمایند.

فروش هیتر گلخانه ای

گروه صنعتی نیک اندیشان محصولاتی همچون هیتر گلخانه و سایر تجهیزات گلخانه ای را تولید می کند. این شرکت در این زمینه دارای سابقه طولانی بوده و اصول فنی لازم را به کار گرفته و موفق به کسب رضایت مشتریان شده است.  مهندسان و کارشناسان خطوط تولید این گروه در زمینه تولید تجهیزات گلخانه ای دارای گواهینامه و مدارک علمی معتبر هستند.

کشاورزان می توانند با استفاده از هیتر گلخانه ای برای پرورش گیاهان خود، دمای لازم را فراهم نمایند. با این کار امکان تولید حجم بالای محصولات و کسب سود بیشتر به وجود می آید. فروش هیترهای گلخانه ای شیراز به هر دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. مشتریان می توانند به سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. محصولات سفارش داده شده در اسرع وقت به مشتریان تحویل داده می شوند.

خرید هیتر گلخانه از گروه صنعتی نیک اندیشان

قیمت مناسب انواع هیتر گلخانه ای گروه صنعتی نیک اندیشان و تضمین کیفیت از جمله مزایای خرید هیتر از این گروه می باشند. این دو مولفه سبب می شوند که مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید هیترهای این شرکت نمایند.

با توجه به وجود تفاوت در ظرفیت هیترها، کارشناسان گروه صنعتی نیک اندیشان آماده ارائه مشاوره به کشاورزان می باشند. کشاورزان می توانند با کمک راهنمایی های کارشناسان این گروه با توجه به نوع محصول کشت داده شده و زمین خود، مناسب ترین هیتر را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *